2015. június 25., csütörtök

Szappanozás gyerekkel - szappanszobrászat

Jobbnál jobb kézműveskedéseket találok ki a gyerekeknek, de valahogy mindig az izgatja őket a legjobban, amit én csinálok (vagyis ami engem is izgat).
A szappankészítés azonban veszélyes tevékenység, annak a közelébe se jöhetnek. Kitaláltam viszont, hogy ők hogyan próbálkozhatnának ezzel a nagyon izgalmas anyaggal.

Konyhaasztal, nejlonterítő, újságpapír, néhány régi szappandarab, vésők, nem túl hegyes, nem túl éles kések.


Még a legkisebb is kedvet kapott:


Persze ez is úgy izgalmas, ha közösen csináljuk, de tényleg nagyon jó faragni a szappant!
Egyetlen hibát követtem csak el. Beleegyeztem, hogy egy kis tál víz is felkerüljön az asztalra kísérletezés céljából. Ezzel a takarítási idő mintegy megnégyszereződött.


És íme az alkotások: 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése